۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

چه بر سر دلقک آمد !؟

چند سالي هست وبلاگ نويسي مي کنم
بعد از اينکه با گودر آشنا شدم
وبلاگ نويسيم افت کرد
تقريبن گرد و خاک گوشه گوشه وبلاگم و گرفته بود
يه مدت طولاني تو گودر سر کردم
خيلي خوب بود
با خيليا اشنا شدم که خوب بودن
زندگي داشتيم برا خودمون تا اينکه سه ماه بيست و پنج روز قبل گودر تعطيل شد
به طور کل تعطيل شد
از گودري که ما ميشناختيم فقط قسمت سابسکريب سايت ها و وبلاگاش با قي موند
بعد از تعطيلي گودر
به اجبار به پلاس مهاجرت کردم
به همراه خيلي از گودريا
چند دسته شديم يه دسته به کل رفتن
يه دسته اومدن پلاس
يه دسته هم رفتن توييتر
خب من تو توييتر در عين حال فعال بودم
تو پلاس اوايل به نام پوريا کاف فعاليت مي کردم
تا زماني که ديدم خيلي وض خراب اصن مثل گودر نميشه گفتم
نمي دونم چي فکر کردم که تغيير نام دادم به دلقک و عکساي خودمم پاک کردم
البته مي دونم چرا
چون تو گودر شما با نوشته افراد طرف بودين
ولي تو پلاس با شناسه و عکس افراد برا همين دلقک شدم
تا همين يکي دو روز پيش که ديدم کم آوردم
خيلي کم آوردم
کل زندگي مجازيم رو تو شبکه هاي اجتماعي به باد فنا دادم
پلاس رو پاک کردم
توييتر و دي اکتيو کردم
فيسبوک هم به همچنين
تو بلاگر قبلن به اسم دستنوشته هاي پوريا کاف فعاليت داشتم که خيلي کم بود چون نمي تونستم بلاگر و آپديت کنم الان هم به سختي اينکارو مي کنم
اما لازم بود که يک وبلاگ به نام شخصي داشته باشم
در عين حال در چندين بلاگ ديگه فعاليت دارم ولي اينجا تنها بلاگ با هويت واقعيم هست
تا ببينيم به کجا ميرسه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر